Sorin Lungu, despre rolul său din filmul „Faci sau taci ” de Iura Luncașu

Săptămâna aceasta a avut loc avanpremiera filmului „Faci sau taci”, o comedie în regia lui Iura Luncașu, cu o distribuție formată din nume precum Augustin Viziru, Levent Sali, Gică Craioveanu, Cătălin Cazacu, Codin Maticiuc, Cosmin Nedelcu (Micutzu), Bogdan Mălăele, Diana Dumitrescu, Sandra Izbaşa, Giulia Anghelescu, Ana Baniciu, Sorin Lungu( El Gaueko), Oana Moşneagu, Cristina Visterneanu, Monica Bârlădeanu şi Horia Brenciu.

După evenimentul de lansare cu presa și avanpremiera cu publicul, care s-au ținut marțea aceasta, pe 12 martie, la Cinema City AFI COTROCENI, miercuri seara, pe covorul roșu de la Grand Cinema&More din Băneasa Shopping City a avut loc premiera filmului „Faci sau taci „. Din 15 martie, comedia poate fi urmarită în cinematografele din toată țara iar caravana promite să facă un tur în cele mai importante orașe ale țării.

Aici am avut ocazia să mă întâlnesc cu Sorin Lungu, unul dintre actorii filmului „Faci sau taci”. Acesta ne-a acordat un interviu în care ne-a vorbit despre experiența sa de pe platourile de filmare. Pentru a afla cât mai multe despre rolul său din „Faci sau taci”, vă invit să citiți interviul de mai jos.

Alexandra Putanu: Ne aflăm chiar acum la Cinema, iar în cateva momente vor sosi invitații pe covorul roșu pentru a urmări filmul în avanpremieră. Ai emoții înainte de marea premieră?

Sorin Lungu: Puțin. Cu toate că am văzut reacția publicului ieri, când a avut loc avanpremiera cu publicul și am observat că toată lumea a râs, și sunt convins că și în seara aceasta va fi la fel. Aș putea spune că am avut mai multe emoții aseară decât acum.

Alexandra Putanu: Care este povestea care te-a adus în filmul „Faci sau taci „?

Sorin Lungu: Povestea care m-a adus în film este una foarte simplă. L-am cunoscut pe Iura în Spania, acum 5 ani și am început să colaborăm pe diferite proiecte și în muzică și în film iar într-o zi acesta mi-a propus să joc într-un rol.

Alexandra Putanu: Cât de mult timp te-ai pregătit pentru acest rol?

Sorin Lungu: Nu am avut nici măcar o zi. Cu Iura nu este nevoie să te pregătești pentru absolut nimic, cu el îți vine inspirația pe moment.

Alexandra Putanu: Pentru cei care nu au văzut încă filmul, povestește-ne despre rolul tău din „Faci sau taci „.

Sorin Lungu: Rolul meu este de agent secret care dă o informație agentului Paul pentru toată operațiunea care se va desfășura la Oravița. Este un rol simplu, de aproximativ 9 minute, așa că nu au fost prea multe de vorbit.

Alexandra Putanu: Cum a decurs atmosfera în timpul filmărilor?

Sorin Lungu: Echipa de actori este minunată, ne-am distrat încontinuu și a fost o atmosferă foarte plăcută. Cred că s-a văzut în film.

Alexandra Putanu: De ce consideri că oamenii ar trebui să meargă la film la „Faci sau taci”?

Sorin Lungu: Eu de obicei când merg la film, merg ca să mă relaxez. Prima dată când am văzut filmul, am râs de la prima secundă până la ultima. Sfatul meu este ca lumea să meargă pentru că sunt convins că o să se distreze, iar fetele să nu meargă date cu rimel. :))

Alexandra Putanu: Îți amintești de un moment amuzant de pe platourile de filmare?

Sorin Lungu: Toate momentele au fost.

Alexandra Putanu: În ce producții te-ai mai remarcat până acum?

Sorin Lungu: În afară de teatru în care am jucat când eram mai tânăr, am jucat în câteva videoclipuri cu Feli, dar pe marile ecrane este pentru mine prima mea apariție.

Alexandra Putanu: Când ai descoperit că ai o înclinație spre actorie?

Sorin Lungu: N-am descoperit eu, a descoperit Iura. Pot spune că am mers pe mâna lui.

Alexandra Putanu: Cât de mult te-au ajutat studiile superioare pentru acest rol?

Sorin Lungu: Deloc. Parerea mea e că nu trebuie neaparat să studiezi actoria ca să joci într-un film. Depinde totul de talentul fiecăruia.

Alexandra Putanu: În ce producții te vom mai vedea în viitor?

Sorin Lungu: În toate producțiile by Iura Luncașu.

Alexandra Putanu: Caravana „Faci sau taci ” va pleca în toată țara?

Sorin Lungu: Da, mâine vom merge la Galați, apoi vor urma orașele Constanța, Iași etc. Va fi o caravană în toate orașele mari. Pe pagina de facebook „Faci sau taci” se pot găsi toate detaliile referitoare la deplasările noastre prin țară.

Alexandra Putanu: Spune-ne câteva vorbe de final, înainte de a urmări premiera.

Sorin Lungu: Mă bucur foarte mult că am jucat în filmul lui Iura, a fost o experiență superbă și sper să o repet cât mai curând.

Interviu realizat de: Alexandra Putanu

Pentru: Revista Babilon

Un gând despre „Sorin Lungu, despre rolul său din filmul „Faci sau taci ” de Iura Luncașu

Lasă un comentariu